אחרי שהביע תמיכה מפתיעה בישראל, מכחיש הנסיך הסעודי את הפרסומים

    ישראל פריי No Comments on אחרי שהביע תמיכה מפתיעה בישראל, מכחיש הנסיך הסעודי את הפרסומים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שברחבי העולם התפרסמה אמירתו הבלתי שגרתית של הנסיך הסעודי אל-וואליד בין-טלאל ולפיה במקרה של עימות בין ישראל לפלסטינים, הרי שהוא יתייצב לצידה של ישראל, מפרסם היום הנסיך המיליארדר הכחשה גורפת, וטוען כי הדיווח בכלי התקשורת הזרים הנו כוזב.

    הוא צוטט כאומר: "הסכסוך במזרח התיכון כולו הוא בבחינת העניין של חיים ומוות לממלכת ערב הסעודית מנקודת התצפית שלי, ואני יודע שהאיראנים רוצים להרוס את המשטר הסעודי על ידי המשחק הפלסטיני, ובגלל זה ערב הסעודית וישראל חייבות לחזק את יחסיהם וליצור חזית מאוחדת כנגד איראן".

    "אני בצד של העם היהודי והשאיפות הדמוקרטיות שלו. במקרה של התחלת אינתיפאדה פלסטינית (התקוממות) אני אפעיל את כל ההשפעה שלי, כדי לשבור את היוזמות הערביות המאיימות על ישראל".

    דבריו של הנסיך פורסמו בהרחבה בכלי תקשורת עולמיים, וכצפוי, גררו אינספור גינויים ממדינות ערביות, יצוין כי לסעודיה אינטרסים משותפים רבים עם ישראל, וכי באופן בלתי רשמי מתנהלים קשרים נסתרים בין ישראל לבין המדינה החזקה במפרץ.

    ב"גלובס" מציינים כי זו לא הפעם הראשונה שטלאל "נאלץ" להכחיש "נטיות" פרו-ישראליות. ביולי האחרון דווח כי בכוונתו לבקר בישראל; בתגובה הוא צייץ בטוויטר: "בתגובה לשמועות על הביקור לכאורה בישראל – לא אבקר או אתפלל בירושלים עד לשחרורה מהאויב הציוני. ואני נושא דרכון פלסטיני". הוא צירף לציוץ תמונה שלו מחזיק בדרכון הפלסטיני.



    0 תגובות